Sütlü İrmik Tatlısı

İrmikle sütün muhteşem buluşması..Yapımı kolay lezzeti çok güzel. Benim ailem sütlü tatlıları daha çok seviyor. Bu yüzden bütün sütlü tatlıları yapıyorum sırayla.. Bu günde eşimin sevdiği Sütlü irmik tatlısını yaptım..  Eşime akşam süprizim bu tatlı..Sizde sevdiklerinizi mutlu etmek istiyorsanız hadi mutfağa onun sevdiği lezzetleri pişirmeye...



Malzemeler :

1 litre süt
12 yemek kaşığı irmik
12 yemek kaşığı toz şeker
1 adet limonun kabuğunun rendesi
2 yemek kaşığı margarin
1 paket vanilya

Süslemek için :

Hindistan cevizi
Ceviz içi kırığı

Yapılışı :


İrmik ve şekeri tencerenin içinde karıştırın, sütü ekleyin. Limon kabuğu rendesini ekleyin. Karıştırarak muhallebi kıvamında pişirin. İçine margarin ve vanilyayı ekleyin. Ocaktan alıp margarin eriyene kadar karıştırın. Servis kabınıza döküp üzerini düzleyin. Oda sıcaklığına gelince buz dolabına koyun. 2-3 saat bekletin. Kare dilimlere kesin. Servis tabağına alın. Üzerini ceviz kırığı ve hindistan ceviziyle süsleyin.Soğuk servis yapın..

Yorumlar

  1. Oya'cım ellerine sağlık bayılırım tabağı aldım kaçıyorum:)))Öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim.. Afiyetler olsun..:) Sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası