Kitabın Ege Yolculuğu


İzmir fuarında ikinci durağımız  İZMİR KİTAP FUARI .. Her sene mutlaka gittiğimiz, tüm kitapları görmekten keyif aldığım bir yer. Beni tanıyan tüm arkadaşlarım, dostlarım ve ailem kitap okumayı nasıl sevdiğimi bilirler. Öyle böyle değil benim kitap okumam, bitirene kadar dünyayla iletişimim kesilir. Birisine kitaplarımı verirsem mutlaka geri getirmek zorunda, yıpratmadan, sayfalarını kırıştırmadan. Yemekten önce gelir benim için. Hava gibi su gibi.. Nereye gitsem insanlar incik boncuk bakarken ben kitapçı gezerim. Bir tutku benim için.






Yöresel Ürünler Festivalini gezdikten sonra sıra kitap fuarında.. Önce karnımı doyurdum sonra ruhumu.. Muhteşem bir kalabalık, özellikle gençlerin yoğun ilgisi var. Her türden, her yaştan insana hitap eden binlerce kitap, bir çok yayınevi, yazar..




Fotoğrafları yine eşim çekti. Ben kitapların arasında kaybolmuşum.. Resim çekmek aklıma gelmedi. Resimlerde hep bende varım kitapları incelerken.. Çok kötü çok.. Bu kadar okunması gereken kitap varken fiyatların yüksekliği yüzünden bir kaç tane alabilmek.. İtirazım var bu fiyatlara.. Çoğu etiket fiyatları, öyle çok bir indirim yapmamışlar. o yüzden aklım bir kaç kitapta kalarak çıktım Kitap fuarından..


Nisan 28 kadar devam edecek Kitap Fuarı.. Sizlerde özellikle çocuklarınızı götürün, kitapların kokusunu, renklerini, içlerini görsünler. Bir gezmekten, bir yemekten, bir giysiden  vazgeçin, çocuklarınıza istedikleri kitapları alın. İnanın yıllar sonra size minnettar kalacaklar bu alışkanlığı kazandırdığınız için. Kendini anlatırken şuralarda yedim,giydim diyeceğine şu kitapları okudum desin. Çocuklarımıza geleceğimizi emanet ederken mutlaka kitaplarla destekleyelim  ki bizden daha iyi yetişmiş, geleceğe güvenle bakan insanlar olsunlar..
                               

Bende bir kaç kitap aldım. Diğer aldıklarımı okudukça paylaşırım sizlerle. Ama elimdeki kitabı paylaşmadan olmaz.. Uzun zamandır almak istediğim, İnkılap ve D&R da gidip gelip alsam mı dediğim kitabımı aldım..


İçerisinde muhteşem çorba ve ekmek tarifleri var.. Denedikçe sizle paylaşacağım.. Benim daha almak istediğim bir sürü kitap, Yöresel Ürünler Festivalinden almak istediğim bir sürü ürün var aklımda ,kalbimde kalan. Bitmeden mutlaka bir daha gideceğim. Sizlerde benim gibi bir kitap severseniz mutlaka ziyaret edin, almasanız bile kitap kokusu, sayfalara dokunmak muhteşem bir duygu.. Sevgiler hepinize...

Yorumlar

  1. Hafta sonuna bıraktım bu etkinliğimi ben de..Mutlaka giderim her yıl..Sizinde söylediğiniz giibi kitap okumak bir alışkanlık..bir tutku ve bu tutkuyu çocuklarımıza verebilmek çok önemli..Fiyatları pahallı diyoruz ama..bir tişörte vereceğimiz para kadar aslında..tercih meselesi..Zaruri ihtiyaçlar dışında kalıyorsa paran alıp okumak lazım ..Yani bu bir eğitim ve kültür işi..sevgiler yolluyorum size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatmak istediklerimi yazmışsın Dilekçim.. İnşallah daha çok okuyan bir toplum oluruz.. Mutlaka yöresel lezzetlerede uğra gidince... Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçi Ayağı

Tam Buğday Unlu İçli Pişi

Avakado Salatası